Diverse
23-03-2017, 23:59,
#21
RE: Diverse
http://specialarad.ro/wings-si-old-ladys...foloseste/

sa fie mana faraonului?
Răspunde
24-03-2017, 0:46, (Ultima modificare: 24-03-2017, 0:47 de Indianredskin.)
#22
RE: Diverse
(23-03-2017, 23:59)Crishu a scris: http://specialarad.ro/wings-si-old-ladys...foloseste/

sa fie mana faraonului?

Oare acei inspectori ,când cumpără țuică , o fac doar dacă este timbrată???
In țara asta este haos total , dă-i prostului putere și funcție și te omoară...
Răspunde
24-03-2017, 11:05,
#23
RE: Diverse
Dar problema era ca nu stiu sa fi vandut tuica careva . Cel putin la Collin era doar pt el si clientii casei , dar nu pe bani ci cand facea Collin o cinste din partea casei

Sa iei amenzi din astea gigant pt o tampenie de genul asta e chiar aberant

Acum se vede de unde vor sa scoata infectii gaurile din promisiunile electorale...treceti la amenzi fratilor daca vreti salarii pt bugetari mai mari. BETON !!!
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
Răspunde
24-03-2017, 11:14, (Ultima modificare: 24-03-2017, 12:07 de Kidu.)
#24
RE: Diverse
Colin folosea tuica aia doar pentru "protocol" si in special cand mai venea cate un strain, i se oferea gratis.
OK, pot sa inteleg ca nu e ok, ca nu e legal insa amenda este exorbitanta. Omul a platit-o deja insa numai el stie cat va trebui sa traga sa iasa la liman pentru ca mai are si alte taxe de platit, mai are chirie, salarii angajati, furnizori.

E prea de tot! ...din ce am inteles este dispozitie de guvern sa creasca gradul de colectare, trebuie adusi bani la buget ca deh, minciunile lui Dragnea costa.

Later edit: http://www.money.ro/guvernul-grindeanu-v...romisiuni/
Răspunde
24-03-2017, 19:48, (Ultima modificare: 24-03-2017, 19:49 de Giuliano.)
#25
RE: Diverse
Am putea încerca o perioadă să-l ajutăm, să mergem mai des pe acolo (cei care nu o facem, eu unul recunosc că acum câţiva ani ieşeam mult mai des la OLP decât o fac acum). Probabil că puţini dintre noi se scaldă în bani dar de ieşit la o bere ieşim cu toţii măcar o dată sau de două ori pe săptămână, sau ne mai luăm acasă. Mai vedem un meci, mai stăm la o vorbă, ideea e că deja ne-au rămas prea puţine lucruri de care suntem legaţi sentimental în oraşul ăsta şi ar trebui să avem grijă de ele. Nah, e o chestie mizerabilă ce s-a întâmplat dar sincer nu mă miră. Dacă stai vorba cu mici întreprinzători, nu este unul care să nu aibă cel puţin o întâmplare nefericită cu astfel de abuzuri.
"If you're going through hell... keep going!" (Winston Churchill)
Răspunde
15-04-2017, 19:36,
#26
RE: Diverse
http://www.aradon.ro/fabrica-de-trenulet...ii/1816419

În Arad există singura fabrică de trenulețe din România, care livrează vagoane și locomotive de colecție în peste 50 de țări.

În orașul nostru se fabrică de mai bine de un deceniu machete de trenuri care ajung la colecționari din toate colțurile lumi. Producătorii spun că trenulețele nu sunt simple jucării, ci piese de colecție care copiază în cele mai mici detalii garnituri feroviare. Cu toate acestea, directorii fabricii arădene, singura de acest fel din țară, au lansat un program de tip ”porți deschise”, după ce au primit numeroase cereri de la școli pentru ca elevii și preșcolarii să viziteze liniile de producție. ”Cu timpul, s-a dus vestea că există această fabrică în oraș, iar copiii sunt curioși și au cerut la școală să fie aduși aici. Pentru copii este fascinant să vadă cum carcasele și sutele de piese mărunte sunt montate și devin replici are trenurilor adevărate”, ne-a spus Romina Moldovan, una dintre cele două directoare ale firmei.

Colecționarii au peste 40 de ani

Locul în care se fac trenulețele nu este vizitat doar de copii. Și adulții pasionați cer să vadă liniile de fabricație. Recent, un bărbat din Australia a venit la Arad pentru a vedea cum prind formă locomotive și vagoane pe care le colecționează de mulți ani.

De altfel, conform statisticilor companiei, beneficiarii finali ai machetelor nu sunt copii, cum s-ar putea crede, ci persoane cu vârste cuprinse între 40 și 70 de ani.

”Este vorba de colecționari, pentru că produsele noastre sunt replici exacte ale trenurilor adevărate. Pasionații sunt majoritatea bărbați cu venituri medii și bine pregătiți din punct de vedere academic”, spune Bianca Dolha, cea de-a doua directoare a firmei.

Piese de sute de euro

Modelele sunt deosebit de complexe și pot conține sute de piese de dimensiuni foarte mici. Prelucrarea lor este pretențioasă, de la imprimarea motivelor pe carcase până la montajul final. E nevoie de cinci angajați pentru a se monta o locomotivă completă.

Tocmai pentru că machetele nu sunt considerate jucării și respectă detaliile trenurilor adevărate, prețurile sunt destul de mari pentru puterea de cumpărare a românilor. Un vagon se vinde cu 15 până la 100 de euro, iar o locomotivă cu 40 până la 500 de euro. Un set complet, respectiv o locomotivă, câteva vagoane, șine, macaze și alte accesorii poate costa 1200 de euro.

„Modelismul feroviar este o formă de expimare artistică, iar cei care au această pasiune nu țin cont de cheltuieli. Colecționarii de trenulețe sunt în general oameni foarte atenţi la detalii, ei caută copii fidele, fiind dispuși să plătească prețuri destul de mari“, spune Romina Moldovan.

Trenulețe smart

Înainte de sărbători, fabrica arădeană a avut comenzi mai mari, pentru că trenulețele ajung cadouri nu doar pentru pasionați, ci și pentru copii. Compania are o gamă de produse care se adresează celor mici, însă aceste trenulețe nu sunt la fel de complexe ca cele de colecție din punct de vedere al detaliilor.

Și cum tehnologia smart a luat avânt, nici acest domeniu nu a fost ocolit. Compania a adus invovații pentru unele modele de trenulețe, care au fost echipate cu cipuri și programe ce permit conectarea la telefonul inteligent sau la tabletă. Comenzile pot fi controlate prin dispozitivele smart, iar pe ecranul acestora se poate urmări ceea ce ar vedea un mecanic de locomotivă în timpul mersului, pentru că există montată o cameră în miniatură.

Livrări în toată lumea

Fabrica arădeană a fost deschisă de compania austriacă Modelleisenbahn în 2016 și a pornit la drum cu 20 de angajați, acum având peste 280. Se produc trenulețe din mărcile Roco şi Fleischmann, iar într-un an se livrează peste 120.000 de locomotive, 700.000 de vagoane și 3.000.000 de componente, precum șine și figurine. Acestea ajung într-un depozit din Slovacia, de unde sunt livrate în peste 50 de țări de pe toate continentele.

Investiția inițială a fost de 500.000 de euro, dar a ajuns la peste 5.000.000 de euro în acești ani. La început se lucra într-o hală de numai 1.000 de metri pătrați, în timp ce astăzi spațiile de producție însumează 4.400 de metri pătrați, la care se adaugă o sală pentru servit masa cu 150 de locuri și vestiare.

Anul trecut, fabrica a avut vânzări de peste patru milioane de euro, iar în 2015 vânzările s-au situat la 3,4 milioane de euro.
Răspunde


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)