Brandul UTA, promovat printre tinerii Europei

/media/stiri/0/3/367/big/codru_liceu.jpg

”Euro week”, proiect internațional lansat în urmă cu 14 ani, aduce la un loc, în fiecare an, elevi din școlile țărilor ce fac parte din Uniunea Europeană. În 2016, gazda întâlnirii a fost România, prin prestigiosul liceu arădean ”Moise Nicoară”.

Am găsit oportun să le facem o mare surpriză tinerilor care au reprezentat cele 22 de țări, oferindu-le, în cursul zilei de ieri, pe lângă materiale promoționale cu echipa noastră, și o prezentare în limba engleză a orașului și a clubului nostru. După ce au ascultat câteva minute prezentarea palmaresului echipei și au primit cadourile, tineri din toată Europa au scandat în cor numele celei mai frumoase echipe de fotbal din România: ”UTA, UTA!!!”

O zi memorabilă, o acțiune frumoasă, mulțumim Colegiului Național ”Moise Nicoară” pentru oportunitatea oferită, cea de a promova și cu această ocazie brandul care ne face atât de mândri – UTA Arad.

Codru Grădinariu, director general UTA Arad

Galerie foto

Ultimele stiri

11:00, 21-10-2017,    Meciul urmator

VS

21-10-2017 11:00

Stadion: ”Otto Greffner”

Parteneri